De grote club actie van 2024!!

Steun Voetbalclub Grenswachters met de Grote Clubactie!

Doe mee aan de Grote Clubactie en maak kans op fantastische prijzen, terwijl u onze club steunt!

Voetbalclub Grenswachters doet dit jaar weer mee aan de Grote Clubactie, een landelijke loterij waarbij u niet alleen geweldige prijzen kunt winnen, maar ook onze club een enorme steun in de rug geeft. Maar liefst 80% van de opbrengst van elk verkocht lot gaat direct naar onze clubkas, waarmee we investeren in materialen, trainingen en activiteiten voor onze leden.

Hoe werkt het?

•   Koop een lot: Loten kosten €3 per stuk, waarvan €2,40 direct naar Voetbalclub Grenswachters gaat.
•   Maak kans op prijzen: Met uw lot maakt u kans op fantastische prijzen, zoals een auto, reizen en geldbedragen.
•   Steun de club: Uw bijdrage helpt ons om onze teams beter te ondersteunen en onze faciliteiten te verbeteren.

Waarom meedoen?

•   Geweldige prijzen: Naast het steunen van onze club maakt u kans op prijzen die voor veel plezier kunnen zorgen.
•   Investeren in de jeugd: De opbrengst gaat naar de ontwikkeling van onze jeugdteams, het organiseren van evenementen en het onderhouden van onze faciliteiten.
•   Gemeenschapsgevoel: Door een lot te kopen, laat u zien dat u Voetbalclub Grenswachters een warm hart toedraagt en helpt u mee aan het versterken van de sportieve gemeenschap.

Hoe kunt u meedoen?

U kunt eenvoudig loten kopen via onze spelers en/of via onze fantastische vrijwilligers die vanaf 21 September langs uw deur komen!

Deel de actie met vrienden, familie en collega’s en vergroot zo onze kans op succes!

Doe mee, steun Voetbalclub Grenswachters, en wie weet wint u een mooie prijs!

Voor meer informatie over de Grote Clubactie en om loten te kopen, bezoek https://www.clubactie.nl/

Samen kunnen we ervoor zorgen dat Voetbalclub Grenswachters blijft groeien en bloeien!